back to my house

016

Kategori: vardagsstrunt

Alltså. Denna dagen. 

minus
- stiga upp tidigt
- hann inte koka te på morgonen för den bästa kastrullen var tomatsåsig 
- pms från helvetet, gråtattacken låg liksom och puttrade bakom ögonlocken 
- gubbjävel på jobbet som tror han kan gå före alla, jag säger att han får ta en lapp som alla andra och han svarar "då skiter jag i dig". jaha? MEN DRA ÅT HELVETE DÅ! 
- blir nästan påkörd av en bil på vägen hem


plus 
- hämtade ut ett paket innehållande en ny klänning 
- billig choklad på netto 
- lärorikt seminarium för min kurs 
- jordnötssmör på surdegsknäckebröd

Så.. Nu ska jag läsa -> duscha -> kolla serier -> sova. 

KOMMENTARER:

  • Sandra Lundin säger:
    2015-02-06 | 09:35:40
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/

    Haha åh kan känna igen mig så himla mycket i det här! Har så mycket på min att-göra-lista idag men funderar på att köpa choklad och vara psmig i sängen med en bra serie istället :P

    Svar: ibland vill en liksom inget hellre.. :P
    Linda

  • ISA säger:
    2015-02-06 | 09:38:06
    Bloggadress: http://isabyl.devote.se

    alltså charmig gubbe. Sånt blir man ju glad av.. ehrm..

Kommentera inlägget här: