back to my house

015

Kategori: vardagsstrunt

Var uppe i ottan idag, hann med att både gå till gymmet och svänga förbi biblioteket innan min bästa vän ens hunnit stiga upp ur sängen (smsade med henne halva morgonen). Kl 11 började jag jobba och kl 15.45 satt jag på bussen för att åka på möte med föreningen jag volentärjobbar för. Tur att min kväll är ganska oplanerad, tänker mest äta kvällsmat, kolla på serier och kanske läsa lite ur boken jag lånade på bibblan (Kvinnostaden). Måste säga att det  varit en ovanligt bra tisdag. 

Nu är det inte långt kvar tills vi åker till Paris heller, ska blir så gött! Är mest nervös över att det är sj som tar oss till flygplatsen.. 

KOMMENTARER:

  • ISA säger:
    2015-02-05 | 07:16:10
    Bloggadress: http://isabyl.devote.se

    Men vilken fin dag du! :) bra att va uppe tidigt och va effektiv ;)

    Svar: haha, eller hur! klarar liksom inte av att göra ingenting speciellt länge :P
    Linda

Kommentera inlägget här: